§1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy www.bikeshop.com.pl prowadzi sprzedaż telefoniczną oraz za pośrednictwem sieci Internet. Sklep internetowy realizuje zamówienia składane wyłącznie na terytorium Polski. W przypadku chęci zakupu spoza Polski prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu.
  2. Zakupy w sklepie internetowym www.bikeshop.com.pl realizowane są na podstawie  wypełnionego formularza zamówienia.
  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.bikeshop.com.pl  są fabrycznie nowe .
  4. Wszystkie ceny podane w sklepie www.bikeshop.com.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Na każdy zakupiony towar zostanie wystawiony paragon fiskalny lub na życzenie klienta – faktura VAT.
  5. Sklep www.bikeshop.com.pl przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w niedziele i święta realizowane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  6. Przyjęcie przez sklep internetowy zamówienia do realizacji jest potwierdzane przez pracownika drogą mailową lub telefoniczną. Zawarcie umowy sprzedaży następuje po poprawnym zweryfikowaniu zamówienia.
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności towaru, części towaru lub planowanego opóźnienia w dostawie klient zostanie poinformowany mailowo. Zamawiający, po otrzymaniu potwierdzenia, może podjąć decyzję o zmianie sposobu realizacji zamówienia: częściowa realizacja, zgoda na wydłużenie czasu oczekiwania lub rezygnacja z zamówienia. Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia wyłącznie do momentu ostatecznego potwierdzenia zamówienia, nie później niż do dnia wysyłki zamówienia. Należy przy tym pamiętać, że na czas otrzymania przesyłki składają się czas realizacji zamówienia oraz czas dostawy.
  8. Płatności za zamówienia realizowane są w następujący sposób:
    • za pobraniem – gotówką kurierowi przy dostawie lub przy odbiorze osobistym w sklepie,
    • przelew – przedpłata na konto w wysokości określonej w zamówieniu; jako dzień realizacji zamówienia przyjmuje się dzień zaksięgowania pełnej wymaganej kwoty na koncie,
    • raty – za pośrednictwem firm ratalnych; realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu od firmy ratalnej potwierdzenia możliwości wydania towaru.
    • Skorzystaj z opcji płatności Credit Agricole Raty i wybieraj to, co najlepsze.
      Przekonaj się, jakie to proste:
      - przy każdym towarze, który może być kupiony na CA Raty – sprawdź wysokość raty
      - gdy kupujesz więcej rzeczy, za całe zakupy zapłacisz w ratach - wygodnie
      - z rat skorzystasz do max. kwoty 20 000 zł
      - samodzielnie dobierzesz ilość rat i ich wysokość, tak by spłata nie była dla Ciebie kłopotliwa
      - szybko i bez zbędnych formalności wypełnisz wniosek, bez wychodzenia z domu
      - umowę i zakupy dostaniesz do domu
      - Sprawdź!
      BikeShop Jaoanna Jendrosek-Marek 46-300 Olesno ul.Mickiewicza 20 oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.

  9. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD – szczegółowe informacje na temat kosztów i form dostawy zostały zaprezentowane w dziale Dostawa.
  10. Wszystkie produkty posiadają gwarancje producenta.
  11. Sklep www.bikeshop.com.pl zastrzega sobie prawo odrzucenia zamówienia z powodu:
    • błędnie lub częściowo wypełnionego formularza zamówienia,
    • braku możliwości potwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu,
    • we wskazanym czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości lub przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera,
    • jeżeli zamówienie zostanie uznane za próbę oszustwa lub wyłudzenia.
  12. Warunki obowiązujących promocji podane są w dziale promocja.
  13. Prezentowany katalog oraz cennik produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.
  14. Sklep www.bikeshop.com.pl zastrzega sobie prawo zmiany cen produktów bez uprzedniego informowania o tym zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
  15. Producenci rowerów zastrzegają sobie prawo do zmiany specyfikacji poszczególnych modeli swoich rowerów, bez uprzedniego informowania o tym. W przypadku różnicy umniejszającej wartości roweru w oczach klienta, zawsze staramy się dojść do porozumienia.
  16. Ze względu na techniczne różnice w sprzęcie elektronicznym, prezentowane kolory mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych.
  17. Wysyłając zamówienie, kupujący oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu, w szczególności z możliwością odstąpienia od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271) i akceptuje jego postanowienia.

§2. Prywatność oraz ochrona danych osobowych

  1. Wypełnienie formularza zamówienia oraz formularza założenia konta jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych kupującego przez BikeShop Joanna  Jendrosek -Marek (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.).
  2. Dane osobowe kupującego są przetwarzane wyłącznie do celów realizacji złożonego zamówienia; dane osobowe jako informacje poufne nie będą udostępniane firmom zewnętrznym.
  3. Każdy kupujący, który wypełnił formularz zamówienia ma prawo do wglądu, poprawiania lub wystąpienia o usunięcie swoich danych osobowych.

§3. Warunki dostawy

  1. Zamawiający może wybrać następujące formy dostawy zamówionego towaru:
    • odbiór osobisty w sklepach stacjonarnych BikeShop w Kluczborku , Namysłowie , Świetochlowicach , Darłowie i Oleśnie
    • dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
  2. Przyjęcie złożonego zamówienia następuje po:
    • sprawdzeniu kompletności i poprawności podanych przy zamówieniu danych,
    • skontaktowaniu się elektronicznie lub telefonicznie z zamawiającym celem potwierdzenia wszystkich danych z zamówienia.
  3. Po wysłaniu zamówienia klient otrzymuje informację o tym fakcie wraz z numerem przesyłki oraz przewidywanym  terminem dostawy.
  4. W momencie odbioru przesyłki zamawiający powinien sprawdzić przesyłkę pod względem uszkodzeń opakowania zewnętrznego (dziury w opakowaniu, zgniecenia, uszkodzenia taśm zabezpieczających, ślady przepakowania). W przypadku stwierdzenia wyżej wymienionych uszkodzeń zamawiający ma prawo do rozpakowania paczki w obecności kuriera. Jeżeli podczas rozpakowywania przesyłki w obecności kuriera zostaną stwierdzone braki lub uszkodzenia towaru należy sporządzić protokół reklamacyjny i niezwłocznie skontaktować się ze sklepem www.bikeshop.com.pl, telefonicznie tel.: 77 887 52 59 lub 535 488 783 lub mailem: marek@bikeshop.com.pl. W przypadku nieotrzymania zamówionej przesyłki w terminie do 7 dni, zamawiający powinien powiadomić o tym fakcie sklep.
  5. Do złożenia reklamacji z tytułu uszkodzenia mechanicznego przesyłki oraz kradzieży podczas transportu powinien zostać załączony protokół szkody sporządzony w obecności kuriera. Reklamacja powinna zostać zgłoszona zaraz po fakcie stwierdzenia szkody.
  6. W przypadku chęci osobistego odbioru towaru w sklepie należy uprzedzić o tym fakcie w momencie dokonywania zamówienia i ustalić termin odbioru towaru.
  7. Przewidywany termin oraz koszt dostawy został określony w dziale Dostawa.
  8. O każdym etapie zamówienia kupujący będzie informowany mailowo lub po zalogowaniu się w Panelu klienta.

§4. Zwroty zamówionych towarów

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271), zamawiający może zrezygnować z towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od odebrania przesyłki.
  2. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany. Zwroty możliwe są tylko w przypadku towaru nie uszkodzonego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania). Towar powinien być dostarczony w bezpiecznym opakowaniu wraz z kompletem wyposażenia (jeżeli do towaru dołączone były produkty gratisowe to warunki zwrotu towaru obejmują też produkty gratisowe, składające się na całość zamawianego i zwracanego towaru). Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Zamawiającego. Ryzyko związane z uszkodzeniem lub zaginięciem przesyłki ponosi odsyłający towar. Sklep nie odbiera przesyłek pobraniowych – każdy zwrot należy wcześniej uzgodnić z obsługą sklepu
  3. Jeżeli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania towaru, poprzez wykonanie przelewu na rachunek podany przez klienta, lub w przypadku braku rachunku przekazem pocztowym. W przypadku zwrotu towaru sprzedanego na raty obowiązują przepisy prawa bankowego.
  4. Dane sklepu : BikeShop Jaoanna Jendrosek-Marek 46-300 Olesno ul.Mickiewicza 20 nip: 576-115-32-34

Wszystkie znajdujące się na stronie www.bikeshop.com.pl znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celach informacyjnych i są wyłączną własnością tych firm.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zdjęć oraz opisów do celów komercyjnych zabronione!